loading...
سایت عاشقانه عسل لاو
عسل بازدید : 144 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (1)

وقتی که دیر نبود من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت من به انتظار امدنش نشستم

وقتی که نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد من شروع کردم...

وقتی او تمام شد...

من اغاز شدم وچه سخت است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن است مثل تنها مردن!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/01/28 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

یک فرصت عالی برای کلیه وبلاگ نویسان.
جذب وبلاگنویس فعال در وبلاگ سی اس ام اس.
در وبلاگ ما عضو شوید، مطلب ارسال کنید و پول بگیرید. پذیرش نویسنده وبلاگ به تعداد محدود صورت میگیرد برای ثبت نام عجله کنید. www.csms.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین سایت عاشقانه عسل لاو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 38,932
  • کدهای اختصاصی

    音符


    kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

    تصویر ثابت